همیشه عشق...

کائنات بر پایهء عشق بنا شده. خدا عشق است و عشق همه چیز... هرگاه عشق را در زندگی جاری کنیم،شاهد معجزه حضور خداوند خواهیم بود...

همیشه عشق...

کائنات بر پایهء عشق بنا شده. خدا عشق است و عشق همه چیز... هرگاه عشق را در زندگی جاری کنیم،شاهد معجزه حضور خداوند خواهیم بود...

☄ زنده باش...


چه تازیانه ها که با تن تو تاب عشق آزمود 

چه دارها که از تو گشت سربلند

زهی شکوه قامت بلند عشق

که استوار ماند در هجوم هر گزند...


 

نگاه کن

هنوز آن بلند دور

آن سپیده، آن شکوفه زار انفجار نور

کهربای آرزوست

سپیده ای که جان آدمی هماره در هوای اوست

به بوی یک نفس در آن زلال دم زدن

سزد اگر هزار بار بیفتی از نشیب راه و باز

رو نهی بدان فراز...


 

زمان بی‌کرانه را

تو با شمار گام عمر ما مسنج

به پای "او" دمی است این درنگِ درد و رنج 

به سان رود

که در نشیب دره سر به سنگ می‌زند رونده باش

امید هیچ معجزی ز مرده نیست

زنده باش!


(هوشنگ ابتهاج)





دانلود دکلمه

با صدای استاد هوشنگ ابتهاج



نظرات 63 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 19:03 http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام وحیده جونم
نوشته ی بسیار بسیار زیبایی بود

سلام خانمی
اول شدی
تبریییییک
مرســـــی
نظرت درباره دکلمه چیه؟

مریم دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 20:19 http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام عزیزم
متاسفانه سرعت اینترنتم برای دانلود کردن خیلی پایینه و نمیتونم راحت بگیرمش

سلام خانمی...
آخــــــی
اشکال نداره...
دکلمهء شعر کاملش بود ، گفتم گوش بدی...
آخه خودم خیلی دوستش دارم
خواستم نظر تو رو هم بدونم

سوگند سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 01:44 http://3goosh.blogfa.com

خیلی قشنگ بود

به قول عزیز دلی: میســــــی

نوشین سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 19:06 http://7asheaneh.mihanblog.com/

سلام وحیده کجایی دختر

سلام نوشین جان...
همینجا م

نیلوفر سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 20:28

سلام عزیزممممممممممممممم
چه عکس خوشگلیییییییییی
خیلی قشنگه وحیده

سسسلاااااممممم خانوم خانوماااا
قربونت عزیزممم
چشمای عمیقت قشنگ میبینه

یووووووووووووووو هووووووووووووووووووو

سلام وحیده چه عجب خانوم به به به این میگن یه بازگشت غرور آفرین

:دی :دی :دی
هیپ هیپ...
هوووورررررااااا
هیپ هیپ.....
هووووووررررررررراااااا
قربونت زهرا جان
(بابا حالا یه مدته دیر میام ها!!)


"امروز نمی آیی،رفتی ،دل من تنگ است......خاموشی تو در دل ،یک ثانیه هم ننگ است

هجران و غم دوری،افتاده بر این جانم...........این گونه نباشی تو،حقا که دلت سنگ است

هعی روزگار...

behzad pasha جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 18:50

اولش بگم

چون گفتی با ادرس ببینی خوشحال میشی

پس ادرس نمیذارم

خخخخخخخ

:))))))))))

از بس که مردم آزاری!!

بهزاد پاشا جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 18:51

استوار ماند عاخا جاااااااان!

من تجربیدم

عشق با هرگزندی استوار ماند!

والا!

نهههههه!
احسنت به این تجارب شما استاد!
والا!

بهزاد پاشا جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 18:52

این الان از عشق الهی میگه!؟

من ک مخاطب خاص خودم رو قرار دادم :)))))))

بستگی به دید خودت داره

`پروین جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 19:20 http://shadkami.blogsky.com

سیلوووووووووم
چه عجب وبلاگمان منور کردی
اومدم یه سری بدو ام توی نت دیدم نمیشه نظر نذاشت
خیـــــــــــلی قشنگه
چه عکس گرم و لطیف و آروم و عاشقی داره بوووووووووس

به پای "او" دمی است این درنگِ درد و رنج
(بغــــــــــــــــــــــــل)

ضمن یک نکته خدمت پاشا خان عرایضم را به پایان میرسانم
یاد اون شعر باش که میگه:
گفت ای دیوانه لیلایت منم...
و این نکته که:
مــــــــــــــــــــــــــــــــوچ زهرا و بازم لایک قلمبه
و در آخر....
یک بوس و بغل با فشار صد ژول برا خودت
دوســـــــــــــــــــــــــ میدارمت

سلامممممم
اختیار داری...
دیگه کاریه که از دستم بر میومد!
قربونت
آرییییییییی..عکسش خوشگلهههه
هوووووممم
چقدر نکته داشتی!
عزییییییزممم...
همون بغل با همون فشار صد ژول ایضا واسه تو
منم دوستت دارم گلم
بووووس

وحیده جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 20:01 http://hadeseh-e-1neghah.blogfa.com

تو رو یاد کی میندازم؟


یه بار بهت گفتم ولی انگار یادت نمونده

وحیده جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 20:02 http://hadeseh-e-1neghah.blogfa.com

خونمون مهمون اومد، وقتی در رو بازکردم دخترشون قدش حدود یک و نود بود ...

وقتی کفشش رو درآورد یک و هفتاد وپنج شد ...

اومد توی خونه گل سرش رو برداشت شد یک و پنجاه ...

نگرانم کم کم محو بشه ... !!!

خیلی جالب بود...
ممنونم

پیمان جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 20:26 http://rapido-dowleh.blogfa.com

به به . سلام بر شما
بسیار ممنونیم که ما را نیز ز یاد نبردید.
قشنگ بود.
از شما چه پنهون ما هم در حال گوش فرا دادن به یه آهنگ بودیم.
اگه خواستید گوشش فرا دهید! البته از روی ظاهر قضاوت نفرمایید! حوصله داشته باشید . گوشش فرا دهید انشاالله که مقبول بیوفتد! یه اواز دل انگیز نیم ساعته!!!
وبسایت wikiseda.info ... شهرام ناظری- البوم یادگار دوست- قطعه دوم (آواز، درامد ماهور، گوشه داد، سوز و گداز)
با سرچ متن ترانه توی خود سایت هم می تونی این آهنگ رو پیدا کنی
بالای صفحه توی قسمت ترانه هنرمند رو به متن ترانه تغییر بدین و اینو بنویسین (( بگذاشتی ام غم تو نگذاشت مرا، حقا که غمت از تو وفادارترست!))
ضمنا ما مدتیست که سعی می کنیم که به نصیحت هوشنگ جان گوش فرا دهیم!

به به
سلام بر شما ، آقا پیمان عزیز
بسی بسیار ممنون بابت این پیشنهاد جالب...
بلی ، بلی...
حوصله دارم
انشاالله در اولین فرصت این میرم دنبالش...
البته اگر شما برام بفرستیش که دیگه نور علی نور میشه!

پیمان جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 20:30 http://rapido-dowleh.blogfa.com

البته قطعه اولش هم قشنگه!
اما اونو باید بعد از قطعه ی دوم گوش بدی
کلا این دوتا قطعه رو خیلی دوست دارم.
امیدوارم شما هم دوست داشته باشینشون

مرسیییی

PaRi جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 21:10 http://magicgirl.blogsky.com

خیلی هم عالی!!
وری بیوتیفول

الان همه اینجا کامل 2 زاریشون افتاد که دانشجوی زبان هستی!
خیلی ممنون
دوستت دارما

نوشین جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 23:35 http://7asheaneh.mihanblog.com/

سلام وحیده جان ولا زبون ما خیلی شیرینه چون کردی کلهریه و ساده تر فهمیده میشه
راستی این دکلمه رو دانلود کردم اما کار نمیکنه نمیدونم فرمتش چیه!

سلام عزیزم...
بلی بلی...
باید جالب باشه شنیدنش هم
جدی؟!
چرا باز نشد؟
میام لینکش رو برات میذارم خانمی

انجمن شعر مهر ایران شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 08:06 http://www.anjomanshermehr.ir/

با سلام
درود و سپاس
منتظر حضور گرمتان در انجمن کوچک خویش هستیم.
متشکریم

سلام دوست عزیز...
از کجا میدونستی من شعر دوست دارم؟
میام انشاالله

مژگان شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 13:47

سلام اجی جونی چقد خشنگ بود مخصوصا عکسش خیلی به دلم نشست

سلاممم
بر عزیز دل خودم
آره...
منم عکسشو خیلی میدوستم
راستی!
دکلمه رو شنیدی گلم؟
آدرست کو؟

بهزاد یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 00:58 http://behi.fardblog.com


زنده باش
در نا امیدی امیدی نیست.
بخدا بیاندیش
نماز را باید اول وقت خواند
تا لذت بندگی را چشید
(اولین شعر داداشت:)) .)

خیلی قشنگ بود دوست خوبم آقای هوشنگ ابتهاج
به قول خالق و دوست خوبم خدا
سوره انعام آیه 64:
بگو خداست که شما را از آن سختی ها نجات می دهد و از اندوه می رهاند.

بگو هست، یزدان نیکوصفات که از وحشت و رنج بخشد نجات

Say: Allah is the One who saves you from this [danger] and
. from every affliction
----------------------------
خب پس وقتی خدا گفته ما رو از سختی ها نجات میده و از اندوه مارو رها میکنه
دیگه چرا الکی غصه مخوریم و نا امید میشیم
خدا که هست کافیه
پس بازم بقول خدا جونم
سوره بقره آیه45 :
و از خدا به صبر و نماز یاری جویید .

همانا از آن ایزد بی نیاز
بجوئید یاری به صبر و نماز

-------------------------
اینم یه دعا برا همه مخصوصا پروین جون و آبجی گلم
سوره اعراف آیه 126:
خدایا! به ما صبر و شکیبایی ده و ما را به آیین اسلام بمیران

خدایا تو اکنون به ما کن عطا شکیبایی و صبر در این بلا
ستان جان ما را در این تیره خاک مسلمان به آیین اسلام پاک

O, our Creator& Nurturer! Fall upon us patience and cause use to die as Muslims.
---------------------
یه سخن زیبا هم بگم خیلی رو من تاثیر گذاشته یادم نیست حاصل افکار خودمه یا جایی شنیدم دوباره یادم افتاده!!
خدا همه ما رو دوست داره چون همه ما لیاقت خلق شدن داشتیم
--------------------------------

درود بر داداشی خودم
بسیار بسیار کامت پر محتوایی بود...
جای هیچ سخنی نیست...
به غیر از اینکه بگم: صحیح است

بهزاد یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 14:44

احساس میکنم این پست ثابتت یه تغییراتی کرده ولی نمیدونم چه تغییری


نه داداشی...
همونه...
تغییری نکرده...
شما دیر اومدی...
متغیر شدی...
تغییر یافته میبینی

افسانه سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 16:14 http://gtale.blogsky.com

سلام عزیزم

اولین حس ِ مادرم به من ،
تهوع بود..
از بقیه هیچ انتظاری ندارم

سلام خانمی
اوووخی

`پروین پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 14:01 http://shadkami.blogsky.com

سلام دوباره خدمت وحیده جونم
خدمت آقا پیمان هم اول سلام عرض میکنم و سپس میفرماییم که آهنگ های ارائه شده را من جلو تر پیشنهاد داده بودم
(به زرنگی خودم اشاره کردما)
بسسسسسسسسسسیار قطه های زیبایی هست
تک تک سلول های من که عشق می کنن
......
سلامی دیگر خدمت م‍ژگان جون خودمون
.....
سلام بعدی خدمت بهزاد و لایک به کامنت خییییییییلی قشنگی نوشتی
مرسی از دعایی که کردی
چه دعایی کنمت بهتر از این
که خدا پنجره ی رو به اتاقت باشد
عشق محتاج نگاهت باشد
عقل لبریز زبانت باشد
و دلت وصل خدایت باشد
.......

سلام دوباره بر عزیز دل کامنت طولانی نویس!
کلا به همه سلام دادی!!
:)))))
اون قطعه رو منم میخوام!
...
کلا من در این لحظه صحبتی ندارم...
شما با هم مشغول صحبت باشید
=)))))
بسیار این دعا رو دوست دارم...
که خدا پنجره باز رو به اتاقت باشد

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 14:07

این همه میای نت

عوض اینکه بری واسه خودت بچرخی بیا این نظرات رو بجواب با!

والا

فرت فرتی کردی ج نمیدی بد نمیشه!

بفرما...
اینم جواب کامنت ها...
الان خیالت راحت شد؟!؟
حداقل یه بار مثل بچه های خوب ، آدرس بذار...
دوستات بهت امیدوار بمونن!!!

مرغ عشق معین سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 10:58 http://yardeli.blogfa.com/

سلام عزیز دلم
عروس بی معرفت خودم

هر چند خودمم دست کمی از تو ندارم
خوبی گلم
ببخش دیر بهت سر زدم
خیلی سرم شلوغه
دارم میام اون ورا
باید کم کم به فکر جمع کردن خونه زندگیم باشم
بخدا خیلی دلم برات تنگ شده بود

سلام بر مادرشوهر عزییییییییز... (و با مرام)
بابا کجایی ...؟
دلمون تنگ شده بود برات خفن ها...
خوب؟!
وسط امتحانام...
دیگه خودت حدس بزن چطوری ام! :دی
خودت چطوری؟
خوبی عزیزم؟
نههههههههههه
میایی بمونی ور دل خودم؟
شوهرمم میاری؟
چهههه خووووووب
دلم واسه مادرشوهرم یه ریزه شده
نه دیگه ، نمیبخشم(!)
پس دیگه واجب شد بیایی پیش خودم بمونی

انگشتانم که لای ورق های دیوان حافظ می رود

دست دلم می لرزد

اما به خواجه می سپارم تا امید را از دلم نگیرد ;

دلم می خواهد همیشه بگوید :

یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور......


واقعا...

بهزاد پاشا چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 20:17

آدرس!

که آدرس؟!
حالا ما هی بیاییم در کمال عطوفت ، واسه وبت آستین بالا بزنیم و مخاطب جمع کنیم...
میبینی...
خودت نمیخوایی!!
=))))

بهزاد پاشا چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 20:18

تو کامنت بالایی ادرس گذاشتم مث بچه های خوب

:)))))))))))))))

فکر نمیکنم حتی کاندید هم بشی واسه نقش بچه خوب!!!
=)))))))))))))

بهزاد پاشا یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 14:22

من نیازی ب جمع کردن مخاطب ندارم!

اونقده مخاطب دارم ک موندم باهاشون چیکاکنم!!

والا ب خدا!

Behzad in fantasy!!! =)))))))))

بهزاد پاشا یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 14:23

خب طبیعیه

چون من بچه نیستم ک

من بخوام کاندیدا بشم واسه نقش مرد ایده آل

مرد زندگی

بهترین گزینه ازدواج و اینا کاندیدا میشم

بهله

Behzad in fantasy..again and again!! :)))))))

فریاد زدم که در غمش خواهم مرد

دل طعنه زنان گفت : غمش بایدخورد

شیرین تر ازاین غم چه هنر دارد عشق؟

عشق است و هزار منتش باید برد!!

خیلی خیلی عالی و وصف حال بود...
ممنونم ازت زهرا جونی

پیمان شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 18:22 http://rapido-dowleh.blogfa.com

where are you?!

I'm here...

پیمان سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 01:09 http://rapido-dowleh.blogfa.com


ما اینجا به جستجو
تو آنجا به گفتگو
ما را چه می شود آیا ؟

نمیدانیم والا! :دی

مریم سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 21:06 http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام وحیده جونم
آپم خوشحال میشم بیایی پیشم

سلام مریم جونی...
میام انشاالله عزیزم

مریم سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 21:07 http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام وحیده جونم
آپم خوشحال میشم بیایی پیشم

سلام مریم جونی...
میام انشاالله عزیزم

همیشه نباید زد...گاهی هم باید خورد... "حرف ها" را

دقیقا به همین میگن کارما!!!

در چشمان کسی که پرواز را نمبفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.

مرغ عشق معین پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 10:31

بر علوس ملوس خودمون سلوم
بدو بیا شوهر کتک خورده تو ببین

سلام بر مادر شوهر گلِ ِ گلاب
آخـــــی...
بیچاره شوهرم
الان با کمپوت و دسته گل میام

`پروین پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 20:39 http://shadkami.blogsky.com

یوووووهووووو سلامممممم
آهنگ هایی که جناب پیمان معرفی فرمودندندی رو من دانلود میکنم میفرستمندندی
آهنگای من یه کم صدای خش خش میده

یوووهوووو و سلاممم بر عزیز دل
آفرین.. آفرین...
خوب کاری میکنی
خب برای من اصلاح کن بفرست بی زحمت!
توقعات طبخ طبخ!

بهزاد پاشا جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 13:41

حالا ی زبان برداشته داره واسه کلاس میذاره ها!

عزیز دل برادر!! فانتزی ماله شماهاس

من اصلا فکرم نمیکنم ب خواسته هام

چون خدا همه چیز رو بهم میده

بهله

اوووهوووع!
اینو ببین!
فانتزی زده بالا دیگه!
...
کاملا درسته..
خدا تمام چیزایی که صلاح باشه رو میده بهمون

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 12:39

سلام اجی خوف بیدی؟آچم نانا

نه اسمی...
نه آدرسی...
ولی من باهوشم!
تو کسی نیستی جز مژگان

`پروین شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 15:13 http://shadkami.blogsky.com


چقد با کلاس وارد شدم این دفه:))))
اومدم بوس ت کنم برم
لپــــــ و بیار جلو...
مـــــــــــــــــــــــــــــآآآآچ


نهایت با کلاسی بودا !!
واییییی...
به خاطر یه بوس این همه راه اومدی...
شرمنده کردی منو آخه
فدای محبتت...
بوووووسس
مااااچچچ

همه چیز با تو شروع شد
اما هیچ چیز با تو تمام نمی شود
حتی همین دلتنگیهای من !

سلام خانوم همیشه غایب

چقــــــــــدر قشنگگگگ بووووود زهراااا
الان عرق شرم نشسته رو پیشونی من

نونوچه سلطان دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 01:07

یوهو
دستا همه بالا
بگو نونوچه ماشاالله
آخیش بالاخره کامنت دونیت باز شد:-)
دیشب کلی دم در اینجا معطل بودم
اوووف:-S
خوفی وحیده جونی؟
با گوشی اومدم نت
هنوز تحریمات تموم نشده:-(

یووووووهوووووو
سسلاااامممم
ببین کی اومده؟
چیطوری بلا؟
ای بابا...
باید این آیفونو درست کنم!:دی
نونوچه جونی رو انقدر منتظر گذاشته
قربانت...
شکر خدا...عالی...
تو خوبی عزیز دلم؟
مزدوجی خوبه؟
بابا دیگه باید بگی: روحانی مچکریم!!=))))

پیمان دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 19:02 http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
عرض ادب و احترام
سایه تون سنگین شده
دیگه از اونورا پیداتون نمیشه!

سلام از ماس آقا پیمان
عرض ادب و احترام دوبله:دی
اختیار داری...
کلا زدیم سایه رو نفله کردیم...
اینورا هم پیدامون نمیشه!!

نیلوفر چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 18:31

خدایا من لبخندت را وقتی دیدم که خسته بودم.دستان نوازشگرت را روی بدنم حس کردم..من بوسه ات را بر روی پیشانیم حس کردم که عشق نثارم میکرد..خداوندا دوستت دارم

سلام گوگولی چطوری؟چه خبرا؟دلم برات خیلی تنگ شده هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام عزیزمم
احسنت به تو...
با این تجارب شیرینی که به دست آوردی
با اینکه تازه دیدمت...
منم کلیییییی دلم برات تنگول شده

مریم چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 20:43 http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام وحیده جونم
آپم خوشحال میشم بیایی پیشم

سلام عزییییزممم...
الان میام

نوشین حاتمی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 20:24

سلام وحیده جان خوبی خانمی؟
تو کجایی که پرنده ها میگن زیر سقف آسمون تو رو دیدن؟

سلام نوشین جان
عزیییییزم...
قربان تو...
میام پیشت

می گویند:
هیچوقت نمی دانید چه دارید تا زمانی که از دستش بدهید
اما واقعیت این است که:
دقیقا می دانستید چه داشتید فقط فکر می کردید هیچوقت از دستش نخواهید داد

امان ازما آدما...
خدا خودش به همه مون قدر دونستن رو عطا کنه(شکلک دعا)

زندگی جیره مختصریست
مثل یک فنجان چای
و کنارش عشق است مثل یک حبه قند
زندگی را با عشق نوش جان باید کرد . . .


سهراب سپهری

عشق...
عشق...
و باز هم:
عشق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد